onsdag 9 februari 2011

Pissränna special del 2

Hej

NU komemr del två av min pissoar serie.och idag handlar det om ställen med många små pisoarer



reglerna är:

1. Stå alltid med minst en pissoar mellan er
2. kolla framåt
3. spotta dun snus!!!

dessa regler gör att en ganska skojig lek kan skappas HEHE

den funkar så här att man ser till att gå mot pissoaren samtidigt som någon annan gärna ganska lång. sen håller man tummarna för att pisoarerna sitter på olika höjd. sen ser man till att vara först och då ta den absolute högsta om det då är som det e på bian hemma så finns där en ganska hög( där du står) en som e lagom (den kan ju ingen annan ta för då bryter man ju reglerna ;)) och en ganska lå¨ngt ner typ mellan knäna. och då måste den långa mannen ta den som är långt ner. SÅNT GÖR MIG LYCKLIG

Jag kovar att nästa gång jag träffar på "flera systemet" ska jag ställa mig bredvid någon annan :D

en regle jag dock inte kommer att bryta är den som mannen här bryter



Dagens låt

Vigge feat. 2 i styrka & Maki - Ni Hatar Mig (första versen e riktigt grym :D)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar