tisdag 22 februari 2011

5 Ord jag hatar

Hej

ibland stöter man på jävligt vidriga ord som alldeles för många använder tänkte göra en liten serie där jag helt enkelt vid behov skriver av mig dom värsta. denna gångs skörd är

"rage" och alla dess böjningar som allt för ofta används i svenska låt vissa ord stanna i WOW snälla!!
"LOL" dog år 2006
"gaffelen" egentligen alla ord som folk utalar med ändelsen ELEN FY heter gaffeln
"intervjuva" NIX PIX det heter intervjua har snubblat över det ett par gånger
"k" borde fan itne räknas som ett ord används nog mest på nättet men även där är det vidrigt

SÅ nu slutar vi använda dessa 5 ord jag vill varken se eller höra dom!!

Puss och kram




dagens andra låt är till alla er som tror att jag har blivit mesig och slutat lyssna på metal
Bring me the horizon - Diamonds Aren't Forever


1 kommentar:

  1. Men vad ska man göra om man e kåt i att säga intervjuva?

    SvaraRadera