tisdag 22 februari 2011

Homofobi del 3

Hej

förlåt och sånt för att jag inte har hunnit med att blogga men så är det ju när man har mycket i skolan som vi på LBS alltid har ;)

nä men nu kommer del 3 av Homofobi serien

Som jag tidigare har lovat ska detta handla om sex och dom ovanligt sjuka fördomarna om homosexuella och sex.

Först och främst vad är grejen med folk som tror att man inte kan var homo om man inte har haft sex med någon av samma kön? jag förstår inte ens var man får dom konstiga ideerna ifrån!

Det betyder ju att man inte har någon sexuelläggning alls innan man blir av med sin oskuld och att man inte kan bli kär i någon innan man har knullat. Nu kanske vissa tycker att jag pratar om olika saker... men det är ju så här att om man inte är homo förrän man "har provat" så kan man ju logiskt nog inte vara hetro heller, och om man inte har någon sexuelläggning så kan man ju inte heller bli intresserad av någon annan och på så viss inte bli kär.

jag är jävligt säker på att väldigt många var eller är kär trots att dom inte har haft sex. Jag är också väldigt säker på att dom som är kär inte bara är hetro utan att homosexuella också blir kära innan samlag. För som jag skrev föra veckan är ända skillnaden mellan homo hetro och bi att man blir intresserad av olika kön och det är inte så att något av dessa är mer rätt än något annat det är helt enkelt något man föööds med inget som man blir smittad av eller något sånt

alltså man kan visst bli intresserad av någon av samma kön utan att ha legat med någon alls det är inte hur det känns att ha sex med en människa som avgör vad eller vem man dras till.

oj vad det blev långt tror jag fortsäter ikväll med mer skrivande

Dagens låt:


Shazaam - Vem som helst







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar