måndag 28 februari 2011

Dagens tips 1

Dagens tips: Tänkl innan du klickar

NU är jag tröt på att varje dag se såna här:

på facebook varjedag. Visst jag förstår att ni kanske känner att ni  bara mååååste se det helt sjukt roliga som en tjej kan ha gjort på grund av Justin

Om man stilar sin känslor i typ 2 sekunder så ser man ganska tydligt att detta är ingen film utan en länk

4 enkla steg talar om för dig att detta inte är en film utan en länk till en virus sidan som kommer att skicka ut samma länk till alla dina vänner

vi börjar överst Där det väldigt tydligt står LÄNK

sen ser man på bilden att det inte är en film för dom är större!

sen ser man att länken som står inte är till en vanlig film sida

sen ser man att man inte kan kommentera eller gilla man kan bara Dela.

SÅ nu vill jag inte se mer såna här grejer på min facebook!

Tror jag avslutar med ett litet skämt för att inte verka vara en ond elak jävel som hatar alla som fel använder väldigt enkla internet sidor

Du ser en ko som springer in i en annan ko
Då säger du:
Fy fan va cooolt!



Dagens låt tillägnas Aron för att han för en gångs skull ska bli upprör och inte glad av min blogg ;)


Dagens låt:   Öris och Ågren - Målar fan








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar