tisdag 8 februari 2011

Pissränna special del 1

Hej

Kom på en kul grej när jag var på bio senast. När man kissar i en pisoar finns det vissa oskrivna regler som jag kom på var rätt kul

om vi börjar med reglerna för om det är en lång ränna



1. Stå alltid så långt i från varandra som möjligt
2. kolla framåt!
3. om du har med snus så måste du spotta ner den i rännan.
4. om det kommer en snus flytande så måste du med din piss stråle hjälpa till att få snusen till silen

Nu har jag lovat mig själv att jag ska bryta ett par av dessa regler och

1. ställa mig väldigt nära
2. kolla på min grannes utrustning
3. som vnaligt inte ha någon snus alls
4. om någon spotar ut en snus ska jag nog säga "oj som det kan gå synd att du inte kan plocka up den"


imorgon kommer del 2 som kommer handla om ställen med många små pisoarer







dagens låt

Jedi Mind Tricks - Heavy Metal Kings Featuring Ill Bill

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar