torsdag 24 februari 2011

Gå vidare för helvete!!

Nu får det fan i mig skärpas, inom dom närmsta dagarna så är det 25 år sen någon sköt palme. Och man håller fortfarande på och reder i det. i Sverige har vi något som heter att alla är lika för lagen men det e fan inte sant det känns som om dom som bestämmer säger det samtidigt som dom står och pissar oss i ansiktet. om jag skulle bli skjuten så hålls det en utredning som läggs ner efter någon månad om inte mördaren hittas och så är det för alla, UTOM om man råkar vara stadsminister eller liknande, då kan man ha utredning i flera årtionden! man har till och med tagit bort preskriptionstiden för mord bara för att man ska kunna fortsätta med Palme utredningen. DET ÄR INTE OK! om det heter att vi är lika inför lagen ska det fan i mig vara så, då ska det vara lika för alla.

Är lite för tröt för att fortsätta klaga men det kanske kommer mer om någon dag.

Godnatt nu ska jag sova :) imorgon kommer Louise till min sommarstuga :D längtar <3

Dagens låt:

Looptroop och PSTQ - Jag sköt Palme

1 kommentar: