torsdag 22 oktober 2009

dansbands special nr1 takida :D

läste på afton bladet detta http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article5910128.ab

för er som int epallar lösa står de att takidas turnebuss har blivigt tagen i Tyskland för att inte vara kör duglig och enligt mig är detta det mest metal som "hårdrocksbandet" takida har gjort. Jag säger ine att för att vara hård rockare måste man knulla knarka o stjäla. Men man är inte hårdrock om ända anledningen att man är känd är att man har gjort två ballader som faller fjorchen(fjortisar) i smaken. Man är hårdrock om man är känd för sina hårdrocks låtar. Jag har hört fjortisar som "älskar" takida men dom vet inte vad du pratar om om du nämner låtar som "killed by train" och "brokend" jag undrar vad dom tycker om dom ser dom live undra om dom tror att dom har kommit fel??? men visst detta är inte takidas fel men ändå tycker jag inte att dom bör räknas som ett av Sveriges största hårdrocks band när de inte är hårdrockare som lyssnar.


nä takida dumpa hårdrock o kör bara ballader så sliper vi förvirade fjorsch


Bild:Köpa dansbands buss??








dagens låt: Nomy-bandet som slutade spela (nä den e inte metal men de påstår jag inte)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar