måndag 26 oktober 2009

nya windows 7 släps snart snubblade över en recension på aftonbladet.



för er som inte pallar läsa har windows gjort en dålig kopia av apples mac. Själv sitter jag på men pc men det är på grund av kostnaden på macarna. Jäte många undrar varför jag listar:

  • vem vill inte ha en dattor som bara ca 3 virus biter på???
  • vem vill inte ha ett snyggt operativsystem???
  • vem vill inte slippa sladar o anat skit o ha livet rådlöst?
  • vem vill inte ha en sanb stabil datta??? (stabil operativ mässigt)
  • vem vill inte ha bra standar program???
jag hatar windows standar skit. Jag använder bara offic paketet annars har jag bättre saker till exempel är windows webläsare internet explorer som suuper många använder och tycker är så bra :
  • klumpig
  • ful
  • osäker
  • långsam
  • add-ons lös
  • tråkig
vem palla rnär det finns program som firefox,opera, safari och crome som är snyggare snababre och bättre

jag avslutar detta med en bild som tallar bra för sig själv











vem vill inte ha den slad lös macen till vänster??




dagens låt Gotthard - Anytime Anywhere

3 kommentarer:

  1. kanske kan överväga att ens tänka åt någonstans nära en mac när du skriver så man fattar:P ...och jag vet att inte ie är bra..men add-onlös?? var det det bästa du kunde komma på ;P

    hade gutt
    /calleballe

    SvaraRadera
  2. de e begripligt :D

    och de e add-onlöst??

    och jag komminte på hur man mer kunde förmedla hur mkt de suger

    SvaraRadera
  3. Jag väljer helt klart PC framför MAC. Den snabbaste MAC:en är inte hälften så snabb som en medelmåttig PC. Visst, MAC har rätt många standard program och är en bra media-dator, MEN.
    PC är en fett mycket bättre All-round dator. Plus, att man ändå kan ladda ner en hel uppsjö av program som är kanske dubbelt så bra som standard programmen hos MAC.

    PC 4-LIFE!!

    SvaraRadera