onsdag 28 oktober 2009






pluggat hela dagen fy fan!!! e detta ett lov jaja imorgon ska jag träffa johanna :D.






en annan sak som jag läste idag om man räkanr bort svenska och engelska är detta


folk pratar ofta om att våldtäcks män o andra as har haft en svår upväxt och att det är det som påvärckar vad dom gör detta tycker jag är fel dom
om några borde väll inte hålla på dom vet ju hur det känns komm ihåg att man alltid har ett val och man kan inte skylla sina handlingar på något eller någon
annan än en skälv. och detta tycker jag att omar vissar väldigt bra nu orkar jag inte skriva mer har skriv kramp men jag lär åter komma till det här kom ihåg att du kan inte skylla dina handlingar på någon annan än dig själv.

dagens låt

psychostick - this is not a song it's a sandwich







1 kommentar:

  1. Haha, a, den 29:onde blev en bra dag! Saknar dig..

    Tycker förresten att du har helt rätt angående folk som beter sig illa och sedan skyller på en dålig uppväxt eller liknande. Där finns inte några människor som har någon slags "rätt" att bete sig dåligt, men jag tror inte att de som säger; "men ååh, hon hade det så dåligt när hon var mindre.." eller "Men hans pappa är allvarligt sjuk" tänker på att personen gör fel i första hand. Man vill gärna ge det en enkel lösning på det hela och ta-da! så är problemet löst.

    Haha, om du ville höra min åsikt kring det hela!

    Ps! Hur går det med svenskan ?

    Pss! Älskar dig! <3

    SvaraRadera