måndag 1 mars 2010

I'm back

Så ja nu e jag tillbaka inget brutet allt helt.

men men de va inte det jag skulle skriva om utan de va:

Jag var sugen på att skriva ett riktigt ut hängande klagoinlägg på något/någon dock hade jag inget bra offer så jag gick in på aftonbladet för inspiration. Afton bladet sviker aldrig man komme rin och det första man ser är detta:


fett huvena på afton bladet toppar alltså sidan ca en vecka efter en stor jordbävning med en sms kännst som sedan följs av en fråga som mellan raderna är " är du otrogen?"

hur fan kan man planera det så?det finns ca 100 svenskar saknas men nä nä aftonbladet toppar med någon jävla otrohets polis som man sen fljer med melodifestivalen(där peter jöback gick vidare :@) nä fy fan lite riktiga nyheter tack!

lite magnus betner när aftonbladet ringer honom under ett gig





dagens låt- Sixx:A.M - Van nuys

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar