onsdag 24 februari 2010

skidåkning !!!

Stenmark is going to vallåsen. ska i väg på lite skid/chill semester i haland. detta betyder att blogen inte lär bli över uppdaterad men jag kommer tillbaka jag lovar.


men jaja ett inlägg hinner vi med:


Jga har kommigt på att jag har glömt att berätt aom ett av mina intressen nämligen fotografering. jag har en eos D30 som jag flitigt använder. Jag vill inte lägga up bilder här med tanke på att då kan man google fram dom o så är det super enkelt att spara ner dom härifrån. Mne jag använder den finna väldigt o fjortis sajten Bilddagboken.se visst inte super bra men de funkar. som redigerngs prgram använder jag picnik.com en hemsida där mna redigerar sina bilder direkt på webben och gimp. Gimp är ett program som är ungefär som photoshop fast grattis sånt gillar vi :D

en ni nyfikna på bilderna kan man kolla på


o kanske lämna en liten kommentar :D



dagens låt- elov o benny -femton minuter en kvart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar