onsdag 5 oktober 2011

Skärpning

Iphone 5?? :O

Folk e så underbart gulliga ;)

Igår skulle appel berätta om sin nya Iphone de va allt som var sagt från deras sida. Och det gjorde dom dom presenterade stolt Iphone 4s, deras senaste alster. Dock kunde tydligen inte folk leva med att man fick en av världens snabbaste mobil snabbare nä fy fan man skulle ha något helt annat för att bli nöjd. Jag hade helt ärligt folk på facebook som var arga på att det inte var en iphone 5 som skulle komma det vara bara en Iphone 4s (Ni är säkert underbara egentligen ;-D ) FÖR HELVETE! Sluta vara så satans bortskämda! Om man på fullaste allvar blir sur för att apple inte hostar upp en sprillans ny telefon som ens föräldrar kan köpa till en för 7000 då borde man faktiskt fundera över vad som är viktigt, jag  gissar och hoppas att detta ska underlätta era funderingar.

Alltså ni är underbara och jag älskar er men ni borde fan fundera över vad som gör er arga om ni verkligen bryr er om viktiga saker. spelar det någon roll om din mobil är 3 milimeter när folk svälter?

Dagens låt




PS:   Idag fick jag en ide "jag skriver om Birro!" och så började jag göra det men så snöade jag in på KD istället och kom fram till att jag nog systematiskt ska gå igenom alliansen o säga vad jag tycker och tror om dom och deras politik :) :) jag tycker själv att det ska bli jätte kul. Dock känns det som att jag inte borde krysta ut detta på typ en kväll. nä jag vill ha in massa bra grejer :) så detta e egentligen ren reklam för min lilla serie :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar